Technologie
Technologie internetowe najczęściej przez nas używane do tworzenia stron www to:
  • html
  • xhtml
  • css
  • php
  • flash
Technologie tworzenia stron internetowych ewoluują w bardzo szybkim tempie. Coraz lepsze zaplecze techniczne i dostęp do szerokopasmowego Internetu powodują stworzenie nowszych, bardziej wydajnych i inteligentnych aplikacji, wspomagających dosłownie wszelkie rodzaje działalności ludzkiej.

Dział projektowy, projektując strony lub aplikacje internetowe, dostosowuje technologie do wymogów klienta i aplikacji. Z doświadczenia wiemy, że nie istnieje jedna uniwersalna technologia, lecz szereg wyspecjalizowanych, przeznaczonych do konkretnych zadań.
Do tworzenia serwisów, późniejszych ich aktualizacji i rozbudowy najczęściej stosujemy aplikacje CMS (system zarządzania treścią) uzupełnione i rozbudowane do potrzeb konkretnego klienta.

Projektując aplikacje internetowe używamy języków PHP, Java, XHTML, CSS i w pełni zgodnie ze standardami specyfikacji W3C.

Zakres naszego działania to województwo dolnośląskie, opolskie (Wałbrzych, Wrocław, Jelenia Góra, Opole, Kluczbork, Nysa, Legnica, Kłodzko, Świdnica, Strzegom) oraz cała Polska.
Wybrane realizacje
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.
Skuteczna optymalizacja stron i ich rejestracja w wyszukiwarkach jest najlepszą oraz najskuteczniejszą metodą zaistnienia strony w sieci.
W porównaniu z płatnymi linkami pozycjonowanie strony www to metoda stosunkowo niedroga.
Linki sponsorowane
Dzięki Google AdWords możesz dotrzeć do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
Oznacza to, że docierasz do potencjalnych klientów z grupy docelowej, jaką wybrałeś. Cennik AdWords oparty na systemie koszt za kliknięcie ułatwia kontrolowanie kosztów
i oznacza, że zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.