
www.sport4u.pl
Kampania BEZPIECZNY ROWERZYSTA
Wraz z pojawieniem się na rynku usług ubezpieczeniowych kompleksowego ubezpieczenia rowerzysty "Bezpieczny Rowerzysta" oferowanego przez PZU S.A. pojawiła się konieczność rzetelnej a jednocześnie atrakcyjnej formy promocji i informacji odnośnie oferowanych usług.
Pierwszym elementem kampanii internetowej było stworzenie mikrowitryny tematycznej o charakterze prewencyjnym gdzie odwiedzający mogliby dowiedzieć się o sposobach zabezpieczeń sprzętu rowerowego, możliwościach podniesienia własnego bezpieczeństwa podczas wycieczek rowerowych.
Kolejny etap kampanii poza aspektem czysto informacyjnym, powiadamiającym internautów o nowej usłudze polegał na ukierunkowaniu ruchu internetowego pod żądany adres mikrowitryny.
Cel ten zrealizowany został poprzez wykorzystanie szerokiego wachlarzu narzędzi marketingu i promocji internetowej takich jak: bannery, billboardy oraz top-layery będących jednocześnie odsyłaczami pod wskazany adres.
Zabawna forma przekazu, dynamiczna animacja i fabuła jasno nawiązująca do zadanej tematyki złożyły się na dużą popularność kampanii przekładającą się na ilości odsłon serwisu docelowego.
BEZPIECZNY ROWERZYSTA edycja II
Założenia drugiej edycji:
przypomnienie oraz utrwalenie przekazu reklamowego związanego z prezentacją nowego produktu - nawiązanie stylistyczne do przeprowadzonej już kampanii reklamowej; położenie nacisku na część informacyjną przekazu reklamowego poprzez prezentację tekstową zakresu ubezpieczenia; wzmacnianie przekazu reklamowego oraz umacnianie produktu poprzez wizerunek oraz markę PZU - prezentacja logo
Edycja druga top layera kładzie nacisk na część graficzną symbolizującą miejsca w których ubezpieczenie może chronić jego posiadacza, m.in. w górach, nad morzem, podczas zmiennych warunków pogodowych.
Kampania BEZPIECZNY DOM
Kompleksowe ubezpieczenie Bezpieczny Dom, skierowane jest do tych, którzy mają na uwadze ochronę majątku, przede wszystkim tego, co najważniejsze - domu. Nie tylko budynku, ale równiez tego co się w nim znajduje. Ubezpieczenia obejmuje ochroną również następstwa nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialność cywilną w życiu prywatnym, podróżny bagaż oraz świadczenia "assistance dom".
Kreacje dla ubezpieczenia dla osób fizycznych wykorzystują elementy z materiałów promocyjnych: chłopiec łapiący gwiazdy, gwieździste niebo, zielona łąka, drzewa. Podstawowe zadanie - wywoływać pozytywne skojarzenia, na tej podstawie kreować wizerunek ubezpieczyciela i ubezpieczenia.