Szukaj

Aktualności - archiwum
Uwaga na maile z EU Business Register z Luxemburga!
2011-09-26

W ostatnim czasie bardzo dużo firm/osób otrzymało od firmy EU BUSINESS REGISTER z Luxemburga (BPM-Box N° 195489, 34, Parc d'Activite Syrdall, L-5365 Munsbach, Luxembourg) maila z załącznikiem:

- temat: EU Business Register 2011/2012

- treść: ... In order to have your company inserted in the EU Business Register for 2011/2012, please print, complete and submit the attached form (PDF file) to the following address:...


- załącznik

Praca: Specjalista ds. mediów społecznościowych
2011-09-14

Poszukujemy specjalistów, którzy pomogą nam poszerzyć zakres oferowanych usług.
Jeśli jesteś fanem Facebook'a, Twittera i innych serwisów społecznościowych, znasz je dogłębnie, potrafisz sprawnie i skutecznie komunikować się z ludźmi, znasz podstawy HTMLa, PHP, złóż do nas swoją aplikację.
Oferujemy pracę na stanowisku: Specjalista ds. mediów społecznościowych.

Wymagania:
- Podstawowa znajomość: PHP, HTML,
- Doskonała znajomość serwisów społecznościowych typu Facebook, Twitter,
- Doskonała znajomość funkcjonowania Internetu,
- Umiejętność pracy w zespole.

Kandydatom oferujemy:
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- forma zatrudnienia do uzgodnienia,
- pracę na terenie Dolnośląskiego Parku Technologicznym T-Park.

Wybrane realizacje
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.
Skuteczna optymalizacja stron i ich rejestracja w wyszukiwarkach jest najlepszą oraz najskuteczniejszą metodą zaistnienia strony w sieci.
W porównaniu z płatnymi linkami pozycjonowanie strony www to metoda stosunkowo niedroga.
Linki sponsorowane
Dzięki Google AdWords możesz dotrzeć do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
Oznacza to, że docierasz do potencjalnych klientów z grupy docelowej, jaką wybrałeś. Cennik AdWords oparty na systemie koszt za kliknięcie ułatwia kontrolowanie kosztów
i oznacza, że zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.