Szukaj

Aktualności - archiwum
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna INVEST-PARK trzecia w Europie!
2010-06-18

Serdecznie gratulujemy naszemu Partnerowi biznesowemu Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej "INVEST-PARK", która została uznana za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc do inwestowania na świecie. W raporcie brytyjskiego wydawnictwa "fDi Magazine" z grupy The Financial Times dokonano analizy ponad 700 miejsc dla inwestycji na całym świecie. WSSE "INVEST-PARK" znalazła się na 3 miejscu wśród najlepszych stref ekonomicznych w Europie i na 17 w klasyfikacji generalnej na świecie.
Ocenie podlegały między innymi ekonomiczny potencjał stref, koszty działalności inwestorów, dostępność infrastruktury technicznej i drogowej, zachęty oraz udogodnienia dla inwestorów (czyli pełna oferta inwestycyjna) jak również promocja strefy.

Pierwsze Urodziny T-Parku
2010-06-04

W dniu 1 czerwca 2010 godzinach 9:00-12:15 w Dolnośląskim Parku Technologicznym odbyły się Pierwsze Urodziny T-Parku. 8 maja minął rok od uroczystej inauguracji działalności Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie-Zdroju.
Aktualnie T-Park może pochwalić się zaufaniem 27 lokatorów.

Wybrane realizacje
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.
Skuteczna optymalizacja stron i ich rejestracja w wyszukiwarkach jest najlepszą oraz najskuteczniejszą metodą zaistnienia strony w sieci.
W porównaniu z płatnymi linkami pozycjonowanie strony www to metoda stosunkowo niedroga.
Linki sponsorowane
Dzięki Google AdWords możesz dotrzeć do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
Oznacza to, że docierasz do potencjalnych klientów z grupy docelowej, jaką wybrałeś. Cennik AdWords oparty na systemie koszt za kliknięcie ułatwia kontrolowanie kosztów
i oznacza, że zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.