Szukaj

Aktualności - archiwum
Wspieraliśmy Ogólnopolski Turniej Koszykówki Ulicznej - ALKATRAZ 2011
2011-05-30

Kolejny raz przy boisku obok Zespołu Szkół nr 8 w Wałbrzychu przy wsparciu Starostwa Powiatowego rozegrany został Ogólnopolski Turniej Koszykówki Ulicznej - ALKATRAZ 2011. Głównymi organizatorami Turnieju są Radny Powiatu - Bartłomiej Gregorczyk, Dyrektor ZS 8 - Roman Głód oraz twórca idei Alkatraz - Michał Borzemski.
Głównymi sponsorami turnieju były firmy: Dialog, Advatech i heapmail, a zawody odbyły się pod patronatem starosty wałbrzyskiego, Roberta Ławskiego.

Wspieramy akcję charytatywną Piramida Wody
2011-05-19

Serdecznie zachęcamy Państwa do udziału w akcji charytatywnej "Piramida Wody". Celem tegorocznego przedsięwzięcia, realizowanego po raz piaty, jest wsparcie finansowe Domu Dziecka "Rodzinka" z Wałbrzycha. Dotychczas dzięki hojności czytelników 30 minut oraz partnerów i sponsorów udało się zorganizować wyjazdy wakacyjne dla przeszło 130 dzieci. W tym roku przygotowano kilka tysięcy półtoralitrowych butelek markowej wody mineralnej, która będzie sprzedawana za minimum 1,30 zł.
Akcja rozpoczyna się już 20 maja (piątek) o godz. 12.00 przy głównym wejściu do hipermarketu Auchan w Wałbrzychu - i potrwa do niedzieli 22.05.2011r. włącznie.

Wybrane realizacje
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.
Skuteczna optymalizacja stron i ich rejestracja w wyszukiwarkach jest najlepszą oraz najskuteczniejszą metodą zaistnienia strony w sieci.
W porównaniu z płatnymi linkami pozycjonowanie strony www to metoda stosunkowo niedroga.
Linki sponsorowane
Dzięki Google AdWords możesz dotrzeć do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
Oznacza to, że docierasz do potencjalnych klientów z grupy docelowej, jaką wybrałeś. Cennik AdWords oparty na systemie koszt za kliknięcie ułatwia kontrolowanie kosztów
i oznacza, że zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.