Szukaj

Aktualności - archiwum
Najserdeczniejsze życzenia!
2010-12-20

Wspieramy Akcję Charytatywną - Gramy dla Staszka
2010-12-15

Pracownicy naszej firmy włączyli się w Akcję Charytatywną "Gramy dla Staszka". Koszykarskie środowisko z Wałbrzycha integruje się wokół nieszczęścia, które dotknęło byłego koszykarza Górnika Wałbrzych, dwukrotnego mistrza Polski - Stanisława Anacko. Obecnie były zawodnik przebywa w szpitalu, ale jego stan zdrowia jest bardzo ciężki. Koszty związane z leczeniem Staszka są ogromne, dlatego dwa kluby koszykarskie z Wałbrzycha przy wsparciu Urzędu Miasta oraz Fundacji Inicjatyw Lokalnych organizują akcję charytatywną, która ma pomóc zebrać środki na kosztowne leczenie i rehabilitację.

Ranking na Najlepiej Oceniany Sklep Internetowy
2010-12-10

Miło nam poinformować, iż w najnowszym ogólnopolskim Rankingu na Najlepiej Oceniany Sklep Internetowy dziennika Rzeczpospolita i serwisu Opineo.pl, nasz Klient sklep CoZaButy.pl zajął 7 miejsce.

Wigilia - dzień 24.12.2010r.
2010-12-07

Szanowni Klienci uprzejmie informujemy, iż dzień 24.12.2010r. (piątek) będzie dniem wolnym od pracy w naszej firmie - w zamian za dzień świąteczny przypadający w sobotę 25.12.2010r.
W sprawach wyjątkowych i pilnych prosimy o kontakt pod adres mailowy info@hm.pl

Wybrane realizacje
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.
Skuteczna optymalizacja stron i ich rejestracja w wyszukiwarkach jest najlepszą oraz najskuteczniejszą metodą zaistnienia strony w sieci.
W porównaniu z płatnymi linkami pozycjonowanie strony www to metoda stosunkowo niedroga.
Linki sponsorowane
Dzięki Google AdWords możesz dotrzeć do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
Oznacza to, że docierasz do potencjalnych klientów z grupy docelowej, jaką wybrałeś. Cennik AdWords oparty na systemie koszt za kliknięcie ułatwia kontrolowanie kosztów
i oznacza, że zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.